KALİTE POLİTİKAMIZ
GMKS, ulusal ve uluslar arası standartları esas alarak; bu doğrultudaki yönetsel destekle, müşteri memnuniyeti odaklı, ölçme ve iyileştirme mekanizmalarını kullanarak sürekli gelişmeyi destekleyen yüksek kaliteli hizmet sunmak ve çalışanlar tarafından benimsenmesini sağlamak üzere kurulmuştur.
Bulunduğumuz sektörlere yönelik faaliyette olduğumuz bütün alanlarda;
Müşteri memnuniyetini esas alarak değişen talepleri zamanında tespit etmek, taleplere hızlı yanıt vermek,
zamanında projeleri gerçekleştirip teslim etmek, kaliteli ürün/hizmet ve rekabet edilebilir fiyat sunmak şirketimizin önceliklerindendir.
Müşteri tatminini sürekli kılabilmek adına yüksek teknolojiyi takip etmek ve etkin kullanmak,
Kaliteden tüm personelin sorumlu olması anlayışını benimsemek ve bu nedenle tüm personele kalite bilincini
yerleştirmek, bilgi ve becerilerini geliştirecek eğitimleri sağlamak, uyuma ve yaratıcılığa teşvik etmek,
Personelin mutluluğunu ve motivasyonunu sağlamak,
Sistemde tanımlanan süreçlerin performans göstergelerine dayalı ölçülebilir, Kalite
Hedeflerinindeğerlendirilmesi yoluyla sistemin sürekli iyileştirilmesi anlayışını benimsemek,kalite
politikamızdır.
İŞ SAĞLIĞI ve ÇEVRE POLİTİKAMIZ
” ÖNCE İNSAN ”